در این مقاله هشت اشتباه رایج بازاریابان شبکه های اجتماعی را مرور خواهیم کرد. بدین ترتیب می توانید کمپین های تبلیغاتی بهتر و موفق تری برگزار کنید. بیش از یک سوم جمعیت جهان از حداقل یک پلت فرم شبکه های اجتماعی استفاده می کند. البته بازاریابان این...

محتوای کوتاه یا میکرو کانتنت به محتوایی گفته می شود که در کمترین زمان ممکن، بیشترین اثر را روی مخاطب داشته باشد. با نفوذ ریتم تند دنیای مدرن به زندگی ما، نمی‌توان انتظار داشت در حین خوردن غذای فست فود، رمان جنگ و صلح از گوشی تلفن همراه خوانده شود....

کافی نیست که یک وب سایت محبوب با محتوای خوب داشته باشید. اگر می خواهید وب سایت کسب و کارتان در موتورهای جستجو نتایج بهتری به دست آورد، وقت آن است که ببینید شبکه های اجتماعی چگونه بر سئو سایت اثر می گذارند. قانون سئو سایت قبلا 2 قسمت داشت: استفاده...

تعریف اینفلوئنسر مارکتینگ در یک بازار اشباع که برندها مدام با یکدگیر در رقابت اند تا توسط مخاطبان شان دیده شوند، اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند برگ برنده شما در استراتژی بازاریابی باشد. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در یک پلتفرم خاص، دنبال کنندگان...

بهتر است قبل از جمع سپاری تولید محتوا ، با تیم های شرکت صحبت کنید و اهمیت این کار را برایشان توضیح دهید. قبل از جمع سپاری تولید محتوا حتما این چهار نکته را در نظر بگیرید:   توضیح دهید چرا جمع سپاری برای کسب و کار مهم است برای اینکه جمع سپاری...

بازاریابان به محتوا نیاز دارند، این موضوع واضح است. اما جمع سپاری چگونه در تولید محتوا به ما کمک می کند؟ تحقیقات نشان داده اند که بازاریابی محتوایی اولویت شماره 1 برای بازاریابان B2B است. اگر چه 83 درصد از سازمان های B2B به طور منظم از محتوا...

در این مقاله لیستی از سوالاتی تهیه کردیم که به شما کمک می کنند متوجه شوید آیا در جمع سپاری تولید محتوا موفق بوده اید؟ اگر جواب همه آنها "بله" نباشد بدین معناست که بعضی فرصت ها را از دست داده اید. این روزها درباره جمع سپاری حرف های بسیاری شنیده اید؛...

امروزه ظاهراً جمع سپاری همه جا وجود دارد و میزبانش شرکت‌هایی هستند که از آن برای کاهش هزینه‌ها، افزایش خلاقیت و استخراج ایده‌ها استفاده می‌کنند. با اینکه بیشترین درصد کاربران را استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک تشکیل می‌دهند (براساس تحقیقی در سال...

در این مقاله به 5 روش برای جمع سپاری که در آینده بازاریابی محتوایی حرفی برای گفتن خواهند داشت، اشاره می کنیم. همگام با گسترش بازاریابی محتوایی ، بازاریابان برای شناخت کانال های ارتباطی مناسب تلاش می کنند که سرمایه گذاری های شان را با محتوایی که به...

سرنوشت داده های عظیم، جمع سپاری و کمک های داوطلبانه انسانی چیست؟ برطبق گزارش اکونومیست، 80 درصد بزرگسالان تا قبل از سال 2020 به گوشی های هوشمند دسترسی پیدا خواهند کرد. حجم، سرعت و تنوع داده های دیجیتال به این روند صعودی کمک خواهد کرد. نقش جمع سپاری...

کانتنت سورس

تیم کانتنت سورس در راستای ارائۀ خدمات محتوایی برای کسب‌وکارها و رسانه‌های فراگیر تشکیل شده است و بر اساس نیازها و استراتژی‌های تیم‌های بازاریابی، محتوای مورد نیاز را تهیه و تولید می‌کند. کیفیت و سرعت انجام کار از ویژگی‌های تیم کانتنت سورس است. برای مشاوره و دریافت اطلاعات، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

موقعیت ما

اطلاعات ارتباطی

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان حسینی، پلاک 12، طبقه 1

  • کانتنت سورس
  • 02188840071
  • 02188840071
  • info@contentsource.ir
  • www.contentsource.ir

-