در این مقاله هشت اشتباه رایج بازاریابان شبکه های اجتماعی را مرور خواهیم کرد. بدین ترتیب می توانید کمپین های تبلیغاتی بهتر و موفق تری...

محتوای کوتاه یا میکرو کانتنت به محتوایی گفته می شود که در کمترین زمان ممکن، بیشترین اثر را روی مخاطب داشته باشد. با نفوذ ریتم تند دنیای...

کافی نیست که یک وب سایت محبوب با محتوای خوب داشته باشید. اگر می خواهید وب سایت کسب و کارتان در موتورهای جستجو نتایج بهتری به دست آورد، وقت...

تعریف اینفلوئنسر مارکتینگ در یک بازار اشباع که برندها مدام با یکدگیر در رقابت اند تا توسط مخاطبان شان دیده شوند، اینفلوئنسر مارکتینگ می...

بهتر است قبل از جمع سپاری تولید محتوا ، با تیم های شرکت صحبت کنید و اهمیت این کار را برایشان توضیح دهید. قبل از جمع سپاری تولید محتوا حتما...

بازاریابان به محتوا نیاز دارند، این موضوع واضح است. اما جمع سپاری چگونه در تولید محتوا به ما کمک می کند؟ تحقیقات نشان داده اند که...

در این مقاله لیستی از سوالاتی تهیه کردیم که به شما کمک می کنند متوجه شوید آیا در جمع سپاری تولید محتوا موفق بوده اید؟ اگر جواب همه آنها...

امروزه ظاهراً جمع سپاری همه جا وجود دارد و میزبانش شرکت‌هایی هستند که از آن برای کاهش هزینه‌ها، افزایش خلاقیت و استخراج ایده‌ها...

در این مقاله به 5 روش برای جمع سپاری که در آینده بازاریابی محتوایی حرفی برای گفتن خواهند داشت، اشاره می کنیم. همگام با گسترش بازاریابی...

سرنوشت داده های عظیم، جمع سپاری و کمک های داوطلبانه انسانی چیست؟ برطبق گزارش اکونومیست، 80 درصد بزرگسالان تا قبل از سال 2020 به گوشی های...

کانتنت سورس

تیم کانتنت سورس در راستای ارائۀ خدمات محتوایی برای کسب‌وکارها و رسانه‌های فراگیر تشکیل شده است و بر اساس نیازها و استراتژی‌های تیم‌های بازاریابی، محتوای مورد نیاز را تهیه و تولید می‌کند. کیفیت و سرعت انجام کار از ویژگی‌های تیم کانتنت سورس است. برای مشاوره و دریافت اطلاعات، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

موقعیت ما

اطلاعات ارتباطی

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان حسینی، پلاک 12، طبقه 1

  • کانتنت سورس
  • 02188840071
  • 02188840071
  • info@contentsource.ir
  • www.contentsource.ir

-