ایجاد یک محتوا دوستانه در موتور جستجو با کنار هم گذاشتن چند کلمه در کنار هم و تبدیل آن ها به محتوای وب سایت بسیار متفاوت است. چندین عامل مهم و چند مرحله ­ای وجود دارد که در ایجاد محتوا بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می...

بدون شک، بازاریابی ویدیویی یکی از جدیدترین افزوده­ های جعبه ابزار تبلیغاتی شما است. ممکن است هنوز شک داشته باشید. آیا واقعا ارزش دارد که برای تبلیغ کسب و کارتان از ویدیو استفاده کنید؟ آیا منابع کافی برای ایجاد و استفاده از محتوای ویدیویی در...

ویدیو به سرعت در حال پیشرفت است و زودتر از آن که فکرش را بکنیم به درجات عالی خواهد رسید. این موضوع توسط 83 درصد از کسب و کارها که معتقد بودند بازاریابی ویدیویی سود سرمایه خوبی به آن ها می ­دهد، تقویت شد.سرمایه خوبی به آن ها می ­دهد. طبق آمار...

در مقاله قبل به تمایز استراتژی محتوا با بازاریابی محتوا، پرداختیم و کارکردهای متفاوت آن ها را بازگو کردیم. حالا اما در این مقاله قصد داریم به ادامه این موضوع بپردازیم:   -بازاریابی محتوا: در یک توضیح خیلی ساده و سطحی، بازاریابان محتوا با چرایی...

نوشته رابرت رز، 16 اکتبر 2013 با قبول همه تقصیرات؛ موسسه بازاریابی محتوا در مسیری که برای ایجاد و اجرای استراتژی محتوا پیموده است، دچار خطا بوده است. مطمئنا ما، برخی متفکران بزرگ را به دنیای بازاریابی محتوا عرضه کرده ایم، اما به میزانی که می بایست،...

اگر یک کپی ‌رایتر حرفه ‌ای هستید و نمی ‌توانید در خصوص پیشنهاد خدمات SEO (بهینه‌ سازی موتور جستجو) تصمیم بگیرید، این متن را بخوانید. (SEO (Search Engine Optimization یک بخش مهم از موفقیت آنلاین برای هر کسب‌ و کاری ا‌ست. شرکت‌ ها برای یافتن کپی...

بخشی از SEO  از علم و بخشی دیگرش از هنر تشکیل شده است. مشتریان بالقوه به دنبال کسی می گردند که بتواند نیازهای یک بازدیدکننده را با نیازهای موتورهای جستجو هماهنگ کند، تا افراد مناسب بتوانند وب ‌سایتشان را پیدا کنند. مشتریان شما اثر تغییراتی را که...

در حال حاضر احتمالا فکر می کنید برای داشتن منابعی مانند گوگل، بسیار خوش ‌شانس هستید و برای همین احتیاج به آزمون و خطا و تفکر در رابطه با تولید محتوا ندارید اما باید به شما بگویم که لزوما این طور نیست. وقتی «گوردون گراهام» نویسندگی را شروع کرد، هیچ...

من تمام مدت با مدیران بازاریابی کار می کنم. آن ها افراد خارق العاده ، باهوش و موفقی هستند و در آن چه انجام می دهند زرنگ و دانا هستند. من چیزهای زیادی از آن ها آموخته ام. اما بسیاری از مدیران، مسئول فروش نیستند. بیشترشان حتی یک بار هم با مشتری تماس...

من، زمان هایی که در حال برگزاری کارگاه و سمینار هستم و یا حتی وقتی مقاله ای درباره چگونگی تبلیغ نویسی می نویسم، معمولا این راز تبلیغ نویسی تجارت به تجارت (B2B) را که نویسندگان کمی از آن اطلاع دارند با مخاطبانم در میان می گذارم. زمانی که شما در حال...

کانتنت سورس

تیم کانتنت سورس در راستای ارائۀ خدمات محتوایی برای کسب‌وکارها و رسانه‌های فراگیر تشکیل شده است و بر اساس نیازها و استراتژی‌های تیم‌های بازاریابی، محتوای مورد نیاز را تهیه و تولید می‌کند. کیفیت و سرعت انجام کار از ویژگی‌های تیم کانتنت سورس است. برای مشاوره و دریافت اطلاعات، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

موقعیت ما

اطلاعات ارتباطی

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان حسینی، پلاک 12، طبقه 1

  • کانتنت سورس
  • 02188840071
  • 02188840071
  • info@contentsource.ir
  • www.contentsource.ir

-