سه روش برای کسب درآمد از نوشتن بدون نیاز به گشتن دنبال مشتری
یک خبر خوب برایتان دارم، ما برای کسب درآمد از نویسندگی همیشه به مشتری ها متکی نیستیم و روشی برای امرار معاش از طریق نوشتن وجود دارد که...
بخش های اصلی در ایجاد عملکرد قابل اندازه گیری و سودآور
در کنفرانس «دنیای بازاریابی محتوا» با مدیر بازاریابی یک شرکت متوسط B2B ملاقات داشتم. در طول صحبتمان درباره این کنفرانس، او گفت: رابرت چیزی...
چگونه نقاط بازدارنده مشتریان ایده آل خود را بشناسید
تعریف از خود ربطی به خودِ شما ندارد؛ احتمالا یک پارادوکس به نظرتان می آید. اما اگر این نکته ساده را درک کنید، آن گاه تبلیغ خدمات کپی...
سئو سهم عمده ای در موفقیت تبلیغ نویسان اوی (AWAI) دارد
به عنوان بخشی از «برنامه نشان اوی» (AWAI’s Badges program) اعضای این برنامه، آموزش های کاملی درباره هشت مهارت که مشتری های تبلیغ نویسی بیشتر از هر...
سه قدم آسان برای تمرکز روی تولید محتوا
تا حالا دوستتان یک داستان بی سر و ته برایتان تعریف کرده؟ ممکن است نکته ای در آن داستان وجود داشته باشد اما تا وقتی به آن نکته برسید ممکن...
استراتژی محتوایی وبلاگ های بزرگ برای بازدید بیشتر چیست
آیا به میزان بازدیدی که برای سایت خود در نظر دارید، رسیده اید؟ آیا بازدیدکننده های محتوای سایت شما آن قدر زیاد هستند که به راحتی به تمام...
چگونه می توانید خلاقیت را به مغزتان یاد بدهید
من چندین سال با یک بازاریاب محتوای با استعداد همکار بودم که همیشه معتقد بود فردی خلاق، نیست. با این که شواهد زیادی برخلاف این ادعا وجود...
چند راه برای مدیریت و استراتژی بهتر در حوزه محتوا
تولید محتوا احتیاج به رویکرد مدیریت محتوای استراتژیک و یک پلتفرم تکنولوژیک همراه با هوش مصنوعی دارد؛ به عبارت دیگر، این کار نیازمند...
پنج عنصر مهم برای ایجاد مشتریان فوق العاده
بعضی کسب و کارها، داستانی ترسناک و زشت و بسیاری از آن ها داستان های حوصله سربری دارند. من به عناصری فکر کرده ام که برای نوشتن درباره یک کسب...
چهار جنبه عالی برای یک کپی رایتر آنلاین
همان طور که وب در حال رشد و تکامل است، من هم هر روز از کارم به عنوان یک کپی رایتر آنلاین بیشتر و بیشتر لذت می برم؛ احتمالا دلایل زیادی...