یک خبر خوب برایتان دارم، ما برای کسب درآمد از نویسندگی همیشه به مشتری ها متکی نیستیم و روشی برای امرار معاش از طریق نوشتن وجود دارد که اصلا به مشتری نیازی ندارد. درآمدی راحت بدون نیاز به مشتری، استرس و یا تاریخ تحویل... و تمامی این ها از نوشتن...

در کنفرانس «دنیای بازاریابی محتوا» با مدیر بازاریابی یک شرکت متوسط B2B ملاقات داشتم. در طول صحبتمان درباره این کنفرانس، او گفت: رابرت چیزی که یادم رفته این است که چگونه می ‌توانیم بین بازاریابی محتوا و درآمد سرانه، یک خط ارتباطی برقرار کنیم. اگر...

تعریف ‌از خود ربطی به خودِ شما ندارد؛ احتمالا یک پارادوکس به نظرتان می‌ آید. اما اگر این نکته‌ ساده را درک کنید، آن گاه تبلیغ خدمات کپی ‌رایت شما کار بسیار راحت‌ تری خواهد شد. در این جا سوال پیش می آید که اگر تعریف به خودتان ربطی ندارد، با چه چیزی...

به عنوان بخشی از «برنامه نشان اوی» (AWAI’s Badges program) اعضای این برنامه، آموزش های کاملی درباره هشت مهارت که مشتری های تبلیغ نویسی بیشتر از هر چیزی نیازمند آن ها هستند، می بینند؛ مهارت هایی مانند تبلیغ نویسی ایمیل، نمایشنامه های ویدئویی و تولید...

تا حالا دوستتان یک داستان بی ‌سر و ته برایتان تعریف کرده؟ ممکن است نکته ‌ای در آن داستان وجود داشته باشد اما تا وقتی به آن نکته برسید ممکن است آن قدر از محتوا کلافه شده باشید که ترجیح دهید دیگر آن را دنبال نکنید و ادامه ‌اش را گوش ندهید. شما به...

آیا به میزان بازدیدی که برای سایت خود در نظر دارید، رسیده اید؟ آیا بازدیدکننده های محتوای سایت شما آن قدر زیاد هستند که به راحتی به تمام اهداف تجاریتان برسید؟ اصلا نگران نباشید. افراد کمی به دو سوال بالا پاسخ مثبت نمی دهد. پیدا کردن بازدیدکننده...

من چندین سال با یک بازاریاب محتوای با استعداد همکار بودم که همیشه معتقد بود فردی خلاق، نیست. با این که شواهد زیادی برخلاف این ادعا وجود داشت اما او نمی ‌خواست باور کند که مغزش قادر است ایده‌ های بزرگ و نوآورانه بسازد یا این ایده‌ ها را تبدیل به...

تولید محتوا احتیاج به رویکرد مدیریت محتوای استراتژیک و یک پلتفرم تکنولوژیک همراه با هوش مصنوعی دارد؛ به عبارت دیگر، این‌ کار نیازمند سیستم ‌ها و فرآیندهای قابل ‌تکراری برای ایجاد و مدیریت محتوا به شکلی‌ است که قابل ‌اندازه ‌گیری باشد. با این ‌حال...

بعضی کسب و کارها، داستانی ترسناک و زشت و بسیاری از آن ها داستان های حوصله سربری دارند. من به عناصری فکر کرده ام که برای نوشتن درباره یک کسب و کار داستان جالب تری ارائه می کنند. داستانی که مشتری های بیشتر و بازده بهتری را به همراه دارد. اگر شما یک...

همان طور که وب در حال رشد و تکامل است، من هم هر روز از کارم به عنوان یک کپی ‌رایتر آنلاین بیشتر و بیشتر لذت می ‌برم؛ احتمالا دلایل زیادی برای علاقه ‌ام به شغل کپی ‌رایتر آنلاین دارم. اما بگذارید چهار دلیل اصلی ‌اش را در این مقاله برایتان...

کانتنت سورس

تیم کانتنت سورس در راستای ارائۀ خدمات محتوایی برای کسب‌وکارها و رسانه‌های فراگیر تشکیل شده است و بر اساس نیازها و استراتژی‌های تیم‌های بازاریابی، محتوای مورد نیاز را تهیه و تولید می‌کند. کیفیت و سرعت انجام کار از ویژگی‌های تیم کانتنت سورس است. برای مشاوره و دریافت اطلاعات، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

موقعیت ما

اطلاعات ارتباطی

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان حسینی، پلاک 12، طبقه 1

  • کانتنت سورس
  • 02188840071
  • 02188840071
  • info@contentsource.ir
  • www.contentsource.ir

-