در مقاله قبل به این موضوع پرداختیم که اگر حتی برای «نویسندگی» استعداد ذاتی نداشته باشید، با اراده و اشتیاق لازم و همچنین تمرین پیوسته می توانید مهارت ‌های نویسندگی خود را آن قدر بهبود بدهید که سایرین بگویند «تو خیلی با استعداد هستی!» و همچنین سه راه...

داشتن اراده و اشتیاق لازم برای نویسندگی، می ‌تواند به شما انگیزه دهد تا در این باره مطالعه و کار کنید، حتی اگر حس می ‌کنید برای پول ‌گرفتن در قبال نوشتن استعداد ذاتی ندارید، می ‌توانید مهارت ‌های نویسندگی خود را آن قدر بهبود دهید که سایرین بگویند...

رسیدن به مهارت تمرکز روی مخاطب به‌ عنوان یک تولیدکننده‌ محتوا، کار طاقت ‌فرسایی ا‌ست. این کار، کارِ راحتی نیست. چون وقتی دریابید که مخاطبتان منبع تمام اتفاقات خوب برای کسب‌ و کارتان است، آغوشتان را برای دریافت نظرات باز می‌ کنید. اما برخی اوقات این...

در این مقاله قرار است در ادامه و تکمیل مقاله قبلی، به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌ توانید کلمات واضحی انتخاب کنید تا خوانندگان نه تنها ایده‌ های شما را به خاطر بسپارند، بلکه عاشق محتوا شما نیز ‌شوند؟   -قدرت احساسی خود را تقویت کنید: استعاره‌...

اگر نمی‌توانید منجر به تغییر شوید چرا محتوا تولید می کنید؟ اگر خواننده‌ ها فقط عناوین اصلی را می ‌خوانند و صفحه را می ‌بندند، چرا می نویسید؟ چگونه می‌ توانید کلمات واضحی انتخاب کنید که باعث شوند خوانندگان نه تنها ایده‌ های شما را به خاطر بسپارند،...

در مقاله قبلی به این موضوع پرداختیم که وظیفه‌ شما به ‌عنوان یک نویسنده این است که سوژه‌ های خود را روشن و جذاب کنید و از رنگ و لعاب دادن بیش از اندازه به محتوا بپرهیزید چراکه در این صورت، حاصل کار شما برای مخاطب جذاب نخواد بود. در ادامه با هم می...

وظیفه‌ شما به ‌عنوان یک نویسنده این است که سوژه‌ های خود را روشن و جذاب کنید. تولید محتوا زنده کار جالبی‌ است. پاراگراف ‌های پر زرق و برق کمتر جالب هستند چراکه زرق و برق بیش از حد همیشه بی ‌ارزش به نظر می ‌آید. اگر فرض کنید بر روی نوشتن نسخه دوم...

در مقاله قبلی به این موضوع پرداختیم که هر پیجی که تولید محتوا در آن انجام می شود، هدفی دارد. از سوی دیگر اگر مردم کل محتوا را نخوانند، احتمال این که به هدف اصلی خود برسید، کم است. در این مقاله به دو دلیل دیگری که باعث می شود خواننده را از دست بدهید،...

برای هر پیجی که تولید محتوا می ‌کنید، هدفی وجود دارد. مهم نیست یک صفحه‌ فروش باشد، یک صفحه‌ اشتراک، یک صفحه‌ «درباره‌ ما»، یک پست بلاگ یا هر نوع صفحه‌ دیگری. شما آن محتوا را با هدف مشخصی تولید و منتشر می ‌کنید. شما می‌ خواهید اتفاقی بیفتد. ممکن است...

اگر چیزی برای فروش دارید، بالاخره در جایی باید یک پیشنهاد ارائه کنید؛ به عبارت دیگر، نیاز دارید به مشتریتان بگویید: چه چیزی در چنته دارید؟ آن چیز برای آن ها چه کاری می کند؟ در ازای این کار، به دنبال چه چیزی هستید؟ به نظر...

کانتنت سورس

تیم کانتنت سورس در راستای ارائۀ خدمات محتوایی برای کسب‌وکارها و رسانه‌های فراگیر تشکیل شده است و بر اساس نیازها و استراتژی‌های تیم‌های بازاریابی، محتوای مورد نیاز را تهیه و تولید می‌کند. کیفیت و سرعت انجام کار از ویژگی‌های تیم کانتنت سورس است. برای مشاوره و دریافت اطلاعات، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

موقعیت ما

اطلاعات ارتباطی

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان حسینی، پلاک 12، طبقه 1

  • کانتنت سورس
  • 02188840071
  • 02188840071
  • info@contentsource.ir
  • www.contentsource.ir

-