تولید یک محتوا مفیدتر به شما در جذب مخاطبانی از مشتریان بالقوه کمک می کند. این بار قصد داریم درباره اصالت صحبت کنیم، این موضوع یکی از معمول ‌ترین موضوعات بحث بین بلاگرها، تولیدکنندگان پادکست و تولیدکنندگان ویدئو است.  بازاریابی اثربخش محتوا  مانند...

«با کیفیت» یک مقیاس برای سنجیدن اثر مشارکت شما در کمک به مخاطبانتان است به نوعی که هیچ‌ جای دیگری دریافت نکرده باشند. همه‌ ما می‌ توانیم محتوا به‌ درد نخور را بلافاصله تشخیص دهیم، اما یافتن یک محتوا با کیفیت با توصیف بالا کار دشواری ا‌ست. دلیلش این...

زمانی که در جهان شرکتی زندگی می‌کردم، سازمان ما مانند اغلب سازمان‌ های دیگر یک دیوار بزرگ و نامرئی بین بازاریابی و فروش کشیده بود. بازاریاب ‌ها پیام ‌ها را می‌ ساختند، در مورد فونت یا رنگ‌ های برند تصمیم می‌گرفتند، بروشورها و وب‌ سایت ‌های زیبا...

شبکه ‌های اجتماعی یکی از مفیدترین و ارزان ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای کسب ‌و کارها هستند. در طول سال های اخیر شبکه‌ های اجتماعی از یک تاکتیک تبلیغاتی جزئی به یک عنصر اساسی بازاریابی برای تمام شرکت ‌ها در تمام اندازه ‌ها تبدیل شده ‌اند. این...

آیا تاکنون بعد از دیدن یک پست بلاگ با خودتان گفته‌ اید: اوه چقدر زیبا بود؟ از طرف دیگر، آیا تا کنون بعد از دیدن یک پست بلاگ تماما نوشته و بدون عکس به خود گفته ‌اید: اوه چقد زشت بود؟ محتوا پست ‌های شما باید مشارکت خوانندگان را برانگیزد تا آن ها را...

در مقاله قبل با هم خواندیم که امروزه همه یک رهبر فکری هستند که محتوای کسل‌ کننده‌ همیشگی را دائما نشخوار می‌ کنند. در این مقاله به ادامه این بحث می پردازیم.   -جای خیلی مناسب باشید: اگر می ‌خواهید با تمام کسب ‌و کارهای بزرگ و بلاگ‌ ها رقابت...

امروزه همه یک رهبر فکری هستند که محتوا کسل‌ کننده‌ همیشگی را دائما نشخوار می‌ کنند. جامعه‌ آنلاین هر صنعتی ظاهرا فرا سیر شده است. با این ‌حال برخی اوقات یکی از این افراد می ‌درخشد.   دیروز یک بسته تخم ‌مرغ را باز کردم و یکی از آن ها طلا...

یک افسانه‌ مشهور وجود دارد که اگر شما کاری را به شکلی فوق ‌العاده انجام دهید و محتوایی پر شور و اشتیاق تولید کنید، به‌ طور خودکار مخاطبانی را جذب می ‌کنید که تا آخر عمر شما را حمایت خواهند کرد. شما نباید کار ترسناکی بکنید. مثل فروش. اگر این افسانه...

من یک درونگرا هستم. بیشتر نویسندگان نیز همین طور هستند. لازمه‌ شغل ما معمولا کار کردن به تنهایی در مدت طولانی ا‌ست، بدون این که بخواهیم جلسات یا تلفن‌ های متعدد داشته باشیم یا با مردم در تعامل باشیم و در حالی‌ که از بودن در جمع بدمان نمی ‌آید، وجود...

اگر یک نویسنده هستید یا هر چند وقت است که تولید محتوا می ‌کنید، مطمئناً می ‌دانید که کلماتتان اثر زیادی روی خوانندگانی که محتوا شما را می خوانند، دارد. کلمات مناسب، اگر با آگاهی انتخاب شوند، می ‌توانند ذهن ‌های بسته را باز کنند و مردم را به اقدام...

کانتنت سورس

تیم کانتنت سورس در راستای ارائۀ خدمات محتوایی برای کسب‌وکارها و رسانه‌های فراگیر تشکیل شده است و بر اساس نیازها و استراتژی‌های تیم‌های بازاریابی، محتوای مورد نیاز را تهیه و تولید می‌کند. کیفیت و سرعت انجام کار از ویژگی‌های تیم کانتنت سورس است. برای مشاوره و دریافت اطلاعات، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

موقعیت ما

اطلاعات ارتباطی

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان حسینی، پلاک 12، طبقه 1

  • کانتنت سورس
  • 02188840071
  • 02188840071
  • info@contentsource.ir
  • www.contentsource.ir

-